quinta-feira, 29 de setembro de 2016

Naked Chocolate - I ❤ Makeup

Hey Cuties!

Olá amores!

Yes, I got another Chocolate palete! I've been bad and been spending money on makeup...oops hehe but it's a little different from the other since this one is all about "nude colors" ( and it cost 10 euros so my wallet is happy too).

Sim, comprei outra palete Chocolate! Tenho andado a ser má e a gastar dinheiro em makeup...woops hehe mas esta é um pouco diferente da anterior pois é só constituída por cores "nude" (e custos 10 euros por isso a minha carteira também está feliz ^^).




 As you may have noticed already the packaging is a dupe for the Too Faced Chocolate palettes. And it's no surprised that these are called Chocolate too (this one even has a hint of chocolate smell, yummmmms). The I ❤ Makeup have several of these and I have already reviewed one of them here,

Como já devem ter reparado a embalagem é mais uma vez uma imitação das paletes Chocolate da Too Faced. E não é surpresa nenhuma que também se chamem Chocolate (esta até tem um cheirinho a chocolate yummmmm). A marca I ❤ Makeup tem várias paletes dentro desta linha e já fiz uma review de uma delas aqui.

I liked the quality of the Death by Chocolate palette so much that I had to get the Naked Chocolate. Also I love my nudes as you may have noticed already! But you can never go wrong with a nude, can you?! I don't think so!

Eu gostei tanto da qualidade da Death by Chocolate que tive que comprar a Naked Chocolate. Também tenho um amor por nudes, como já devem ter reparado! Mas podemos sempre confiar nos nudes, certo? 



I've read this is a dupe to one of the Lorac palettes. Since I don't own any of those I'll take their word for it.

Eu li que esta palete é um dupe de uma das paletes da Lorac. Honestamente, como não tenho nada da Lorac não vos posso dizer se é verdade.


Swatches of the first row
Swatches da primeira fila


Second row swatches
Swatches da segunda linha


Third row swatches
Swatches da terceira linha

Truth is, I really like this palette, there are good matte colors that can work as transition colors or as an all over the lid color and the shimmers look beautiful on the eyes! This is the kind of palete that you bring when you travel and don't want to pack too much. Here are a couple of looks I've made using only this palette

A verdade, é que eu adoro esta palete, os mattes são bons e funcionam tanto como cores de transição como para a pálpebra inteira e os shimmers ficam lindos nos olhos! Acho que é a paleta perfeita quando vamos para fora e não queremos levar muita coisa. Aqui estão alguns looks apenas com as cores desta palete 




As you can see the colors show beautifully and you can do a lot with these! Even cut crease!

Como podem ver as cores têm uma intensidade linda e dá para fazer vários looks! Até cut crease!

Hope you liked this review, please leave me any comments or suggestions of products you would like me to review :)

Espero que tenham gostado desta review, por favor deixem comentários ou sugestões de productos que gostassem de ver :)

Love you all and have a great week!
Adoro-vos a todos e tenham uma optima semana! 
XOXO
-E-


Sem comentários:

Enviar um comentário