segunda-feira, 19 de setembro de 2016

Essence I Love Stage Eyeshadow Base

Hey dolls!
Olá belezas!

Today I bring you a small review of a drugstore eye shadow primer. If you're like me, you've heard about eye shadow primers like the Urban Decay Primer Potion and all those primers that basically cost the same as a makeup palette! Well I can't afford to spend that much on a primer and I want my eye shadow to stay all day without creasing! Specially since I sometimes cry when I laugh and then end up having 2 wings instead of one and a part of my eye shadow gone :(

Hoje trago uma pequena review de um primer de olhos do supermercado. Se são como eu, já ouviram falar daqueles primers de marca como os da Urban Decay que custam quase o mesmo que uma palete! Bem...eu não tenho dinheiro para isso e também quero que a minha maquilhagem dure o dia todo sem linhas! Especialmente porque eu choro quando me rio às vezes e acabo por ficar com dois eyeliners e sem parte da sombra :(

So I was looking around my drugstore and I found something really good: the Essence I Love Stage eyeshadow base. At only 3,29€ this primer is a catch! It made my eye makeup last all day with NO creasing and didn't cause me any reactions.

Fui procurar nos supermercados e encontrei um producto muito bom: o primer da Essence I Love Stage. Por apenas 3,29€ este primer é espectacular! Faz com que a minha maquilhagem dure o dia todo SEM linhas e não me causou reacção nenhuma.




This primer has a silicone feel to it but it's really light feel on the skin once blended. It does look a bit orange, specially on pale skin like mine but after blending and setting with a light pale shadow it's the perfect base.

Este primer tem um toque de silicone mas não fica pesado na pele depois de espalhar. Tem um ar um pouco laranja, especialmente em pele pálida como a minha mas após espalhar e passar uma sombra num tom cru, torna-se a base perfeita.




Overall, I am really happy with this product and it has become on of my go-to products while doing my makeup.

Em conclusão, estou muito contente com este producto e tornou-se um dos meus essenciais quando me maquilho.
 


My eye makeup after 8h
Maquilhagem ao fim de 8h 

I hope you liked this little post. Please, subscribe to my youtube channel for some reviews and makeup looks. 
If you have any suggestions or comments please feel free to write to me down bellow, I would love to hear from you :)

Espero que tenham gostado deste pequeno post. Por favor, subscrevam ao meu canal do youtube se quiserem ver reviews e videos de maquilhagem.
Se tiverem alguma duvida ou sugestão por favor escrevam-me :)

XOXO
-E-

Sem comentários:

Enviar um comentário